SUV CITROËN C5 AIRCROSS




Citroën prezentuje nową kampanię telewizyjną „SUV Citroën C5 Aircross – odkrywaj świat poza zasięgiem”. W skrócie: widzimy rodzinę w podróży, ojciec zdaje się rozpaczliwie szukać zasięgu sieci... A może jest odwrotnie? Może chce oderwać się od wszystkiego jadąc SUV-em Citroën C5 Aircross, którego wyjątkowy komfort zachęca do „zwolnienia tempa”?


Film do ogólnoświatowej kampanii został nakręcony w Radżastanie i Maharasztrze w Indiach i będzie w 2020 r. zapowiadał pojawienie się Citroëna w tym kraju.

W niecały rok po rynkowym debiucie modelu, który sprzedał się w ilości ponad 90 000 sztuk, SUV Citroën C5 Aircross powraca do telewizji w kampanii pt. „SUV Citroën C5 Aircross – odkrywaj świat poza zasięgiem”. Film nakręcono w Indiach – kraju, którego spektakularna sceneria przyciąga podróżników. To idealna destynacja, by docenić komfort flagowego modelu marki.

W filmie widzimy ojca, który zdaje się nerwowo szukać sieci, żeby w czasie wakacji na drugim końcu świata trzymać rękę na pulsie. Rozpoczynają się absurdalne poszukiwania: mężczyzna jeździ od hotelu do hotelu z wyciągniętą ręką, wpatrując się w smartfon. Po każdej próbie rozczarowany pakuje się i rusza dalej. W końcu, na środku pustyni na jego twarzy widać ulgę, gdy dostrzega na ekranie komunikat „Brak sieci”. Widz wreszcie rozumie, że mężczyzna cały czas starał się stracić zasięg, by kompletnie się wyłączyć...

Wobec powszechnej niechęci do coraz bardziej intensywnego trybu życia, film jest pochwałą „wyłączenia się” i wyluzowania. Marka Citroën z hasłem Inspired by You zwraca się do tych, którzy marzą o SUV-ie nie tylko ze względu na wizerunek, ale pragną prawdziwej strefy komfortu, aby móc uciec, wyłączyć się i zapomnieć o codziennym pośpiechu. To właśnie oferuje SUV Citroën C5 Aircross z 20 systemami bezpieczeństwa i wspomagania prowadzenia oraz zawieszeniem z Progresywnymi Ogranicznikami Hydraulicznymi®, siedzeniami Advanced Comfort, wyjątkową modularnością, czy bagażnikiem best- in-class o pojemności do 720 l.

Jeśli chodzi o muzykę, Citroën po raz kolejny wspiera francuskich twórców, współpracując z rozpoznawalną już grupą Outlines. Tłem do filmu jest piosenka Cannot think. Grupę Outlines tworzą trzej wieloletni przyjaciele. Ich utwory mieszczą się między kulturą pop i sztuką współczesną, a brzmienie sprawia, że należą do grona pionierów na europejskiej scenie rockowo-soulowej.

Międzynarodowa kampania reklamowa będzie pojawiać się w krajach, w których sprzedawany jest samochód. Poza Europą, film będzie zapowiadać pojawienie się marki w 2020 roku w Indiach. Na ten kraj przewidziana jest specjalna wersja filmu z tym samym scenariuszem, ale w wersji „Inspired by India”, w której w rodzinnej podróży wezmą również udział dziadkowie.

Film „SUV Citroën C5 Aircross – odkrywaj świat poza zasięgiem” można już teraz zobaczyć na Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=ptR6GhTM2x8